fullbokad helg!

God Dagens allihopa! :)
Det blev ingen mer uppdatering igår, hade inte riktigt någon lust,
eller något vettigt att skriva om. Men jag gjorde inte så mycket igår
heller. Jag var med Andreas & hans bror i björkeby en sväng och
kollade på hans brors nya lägenhet, Skit fin!

Ikväll ska jag bowla, med Andreas, pappa och Jannica(lilla syster).
lägger upp bild på "kvällens outfit" och så senare :)
sen följer Andreas med hem och sover hos mig, mysigt!

Imorgon blir det GP speedway i Målilla med pappa! :D Har längtat!
Det åker vi på varje år, skoj :) Så vi blir borta hela dagen skulle jag tro.

Fast på söndag händer det väl inte så värst mycket, jag ska städa rummet
iallafall! måste göras nu känne jag! :)

Jätte spännande inlägg, right? Haha. Men nu vet ni iallafall lite av vad jag
ska hitta på! :)


jag bjuder på en hyffsat ny bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback